Heb de afgelopen jaren overigens nauwelijks iets met seti gedaan, ben recent weer eens begonnen om mijn server maar weer eens te "infecteren", een oude Athlon XP 64 3400+ met ubuntu server edite.
Recentelijk besloten om mijn eigen Athlon XP 3200 te vervangen door iets recenters
Het is het volgende geworden:
Core I7 860
8 GB Kingston Hyperx CL 7
4x 1 TB hd in raid 10 (geeft 2 TB gemirrored)
ATI HD5850
en nog wat irrelevant spul
Om dit orgel in te rijden heb ik hem maar laten crunchen
Jammer dat Seti ATI kaarten niet ondersteund, ben daarom aan het overwegen om me ook maar aan te melden bij milkyway om deze ook aan het werk te krijgen. Daar schijnen ze ATI wel te ondersteunen. Gebruik ik CPU voor seti en GPU voor milkyway.
Heb voor de ATI kaart gekozen omdat die beter presteert dan de nvidias en minder kost, bovendien is de HD5XXX op dit moment de enige die DX11 ondersteuning heeft en als je toch wat nieuws koopt kun je maar beter op de toekomst voorbereid zijn, hij moet weer wat jaartjes meekunnen tenslotte (misschien gaan ze bij seti wel wat met directcompute doen in de toekomst????).
Seti@nl vond ik eigenlijk altijd al wat onpersoonlijk, veel te grote club en je gaat een beetje op in de massa.
Vandaar dat deze spijtoptant weer terug is bij de enige echte Nederlandse crunchers club "Unimatrix Meibok"
Hoop dat ik nog steeds welkom ben....

.